INGYENES KISZÁLLÍTÁS 20.000FT FELETT
30 NAPOS VISSZAKÜLDÉS
INGYENES ÁRUHÁZI ÁTVÉTEL

Szavatosság

HOGYAN TUDSZ ÉLNI SZAVATOSSÁGI JOGODDAL ONLINE VÁSÁRLÁS ESETÉN?

Amennyiben a webáruázunkban vásárolt termék meghibásodna, vagy minőségi kifogásod lenne (egy hiba nemcsak gyártási hibából, hanem akár használati sajátosságból is eredhet), akkor kérjük a következőket tedd:

  1. Töltsd ki a pdf formában megtalálható Reklamációs nyomtatványt. Letöltés: PDF
  2. Küldj nekünk egy e-mailt az [email protected] címre és csatolmányban küld el számunkra a következőket:
  3. A rendelés nyugtáját és/vagy rendelési számot
  4. A kitöltött Reklamációs nyomtatványt
  5. A termékről készített képeket, melyen jól látszanak a hibák és a termék is
  6. A beérkezett reklamációkat amilyen gyorsan csak lehet elbíráljuk. Amennyiben nem találjuk jogosnak a minőségi kifogást, akkor az elutasításról és okáról értesítést kapsz.
  7. Ha jogosnak találjuk az igényedet, vagy az elbíráláshoz további bevizsgálásra van szükség, akkor felvesszük veled a kapcsolatot, hogy hova kell a hibás terméket elküldened.
  8. Amint megérkezett hozzánk a termék és ha jogosnak találtuk az igényedet, akkor a jogszabályok szerinti lehetőségek egyikét kínáljuk fel Neked.
  9. Ha a terméket kicseréltük, vagy kijavítottuk, akkor futárszolgálat útján juttatjuk vissza Neked.


SZAVATOSSÁG IDŐTARTAMA

A szavatossági időtartam 2 év, amely két részre tagozódik:

a.) A teljesítést követő 12 hónapon belül felmerült hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba a termékben már az eladáskor benne volt. Amennyiben ezzel az eladó nem ért egyet, neki kell bizonyítania, hogy a hiba a vásárlást követően, a vásárló hibájából keletkezett. Ha ezt bizonyítani nem tudja, vagy nem akarja, a reklamáció jogosnak minősül, s a vevő élhet a szavatossági jogok valamelyikével.

b.) A teljesítést követő 13. hónaptól kezdve a 2 éves időtartam végéig a fenti vélelem már nem áll fenn, így amennyiben az eladó nem ért egyet a vevő reklamációjával, akkor a vevőnek kell bizonyítani - A termékek ilyen irányú vizsgálatát a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál, vagy egyéb vizsgáló cég (pl. a BIMEO Kft., a Hoffer Minőségügyi Szakértői Bt., Cipőkontroll Kft.) végezheti el. -, hogy a hiba a termékben az eladáskor már benne volt. Amennyiben ezt bizonyítani tudja, csak akkor élhet a szavatossági jogok valamelyikével.

Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti (www.bekeltetes.hu), vagy fordulhat az EU online vitarendező oldalhoz.