Gyakori kérdések

RENDELÉS

Rendeléseket csak magyarországi címre tudunk kiszállítani.

Nem, a webáruházban található termékek közül nem mindegyik található meg az áruházakban, illetve az ott megtalálható termékek között is van olyan, ami nem található meg a webáruházban.

Nem minden esetben, az online áruházban feltüntetett árak csak és kizárólag online vásárlás esetén érvényesek.

Jelenleg sajnos kerékpárokat online nem lehet megrendelni. Az áruházi készletek megtekintésénél tudod megnézni, hogy mely kerékpár mely áruházunkban elérhető, hol tudod személyesen megvásárolni.

A webáruházunkban a magyarországi INTERSPORT áruházak készleteit kínáljuk, ezért előfordulhat, hogy a megrendelés pillanatában még az adott termék elérhető volt, de mire az áruházban begyűjtésre kerül a termék, már eladásra került a boltban. Ilyen esetekben sajnos nem áll módunkban a rendelés teljesítése.

FIZETÉS, NYUGTA, SZÁMLA

Minden teljesített rendelésről egy automatikus nyugtát állítunk, amit a szállítási visszaigazoló e-mailben küldünk meg. Az ÁFÁ-s számla igényt az ügyfélszolgálatunknál kell jelezni.

Minden esetben elektronikus nyugtát állítunk ki, melyet a szállítási visszaigazoló e-mailben küldünk meg.

SZÁLLÍTÁS

A megrendelt termékeket valamelyik áruházunk árukészletéből küldjük ki, ezért előfordulhat, hogy egy rendelés termékeit nem egy csomagban, hanem több csomagban kapod meg.

A megrendelt termékeket áruházainkból küldjük ki, ahol csomagolásmentesen tároljuk őket. Számunkra fontos a környezetvédelem, ezért a megrendelt termékeket nem csomagoljuk be csomagolóanyagokba.

A szállítási idő magyarországi telephelyről történő kiszállítás esetén 2-4 munkanap, az ausztriai raktárból 7-10 munkanap. (Az ausztriai raktárból történő kiszállítás jelenleg nem üzemel)

Sajnos nincs rá lehetőség.

A rendelt termékek összekészítése után kapsz egy e-mailt, amiben van egy nyomonkövetési link, ami a szállítási értesítő e-mail kiküldését követő következő munkanaptól él. Erre a linkre kattintva tudod nyomonkövetni a csomagod útját.

Nem minden esetben. Ha például 2 db terméket rendelsz és abból egyik egy a magyarországi üzletben, a másik pedig egy másik üzletben érhető el, akkor két külön csomagot fogsz kapni. Mindkét csomag kiküldéséről külön értesítést fogsz kapni, illetve mindkét levélben lesz egy az adott csomaghoz tartozó nyomonkövetési link.

Természetesen nem. Amennyiben a rendelésed értéke nem éri el a 20.000Ft-ot és a rendelésed több helyről lesz kiszállítva, akkor is csak egyszer kell megfizetni a szállítási költséget.

Ha a megrendelt termék sérült csomagolásban érkezik és vélelmezhető, hogy a rendelt áru sérülhetett, akkor azt a csomag átvétele során haladéktalanul jelezd a szállítónál és tőle jegyzőkönyv felvételét kell kérni, hogy a kár érvényesíthető legyen. Ezek után vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (eshop(a)intersport.hu), hogy az ügyintézést elkezdhessük.

REKLAMÁCIÓ, CSERE, VISSZÁRU

Ha véletlenül sérült vagy felemás terméket kapnál, akkor az átvétel után haladéktalanul jelezd ezt az ügyfélszolgálatunk felé: eshop(a)intersport.hu. A további teendőkről, illetve a termék esetleges elszállításáról mi gondoskodunk.

Ha véletlenül nem azt a terméket kapod meg, amit rendeltél (más szín, méret, típus…stb), akkor azt az átvétel után haladéktalanul jelezd az ügyfélszolgálatunk felé: eshop(a)intersport.hu. Az ügyfélszolgálatunk gondoskodni fog a hibásan kiküldött termék/-ek elszállításáról és a termék/-ek árának visszafizetéséről.

A webáruházunkban megrendelt termékek cseréje sajnos nem lehetséges. Ha nem jó a méret, nem tetszik a szín, vagy csak más terméket szeretnél helyette, akkor juttasd vissza hozzánk az adott terméket és mi visszautaljuk számodra a termék vételárát.

A webáruházban rendelt termékeket nem lehet kicserélni az áruházakban, illetve nincs lehetőség a vételár levásárlására sem.