Online vásárlás
-
Szállítási információk
-
Click & Collect - Ingyenes áruházi átvétel
-
Érintkezes nélküli kézbesítés
-
Termékek visszaküldése
-
Szavatosság
-
Biztonságos fizetés
-
Gyakori kérdések - GYIK
-
Termékinformációk
-
Általános Szerződési Feltételek
-
Adatvédelmi és adatkezélési szabályzat
-
Cookie szabályzat
-
EU online vitarendezés
Gyakori kérdések
Rendelés
- Bárhonnan adhatok le rendelést?
Rendeléseket csak magyarországi címre tudunk kiszállítani.
- A webáruházban megtalálható termékek az üzletekben is megtalálhatók?
Nem, a webáruházban található termékek közül nem mindegyik található meg az áruházakban, illetve az ott megtalálható termékek között is van olyan, ami nem található meg a webáruházban.
- A webáruházban és az üzletekben megegyeznek az árak?
Nem minden esetben, az online áruházban feltüntetett árak csak és kizárólag online vásárlás esetén érvényesek.
- Kerékpárok is rendelhetők online?
Jelenleg sajnos kerékpárokat online nem lehet megrendelni. Az áruházi készletek megtekintésénél tudod megnézni, hogy mely kerékpár mely áruházunkban elérhető, hol tudod személyesen megvásárolni.
- Miért utasították el a rendelésem, ha online rendelhető volt?
A webáruházunkban a magyarországi INTERSPORT áruházak készleteit kínáljuk, ezért előfordulhat, hogy a megrendelés pillanatában még az adott termék elérhető volt, de mire az áruházban begyűjtésre kerül a termék, már eladásra került a boltban. Ilyen esetekben sajnos nem áll módunkban a rendelés teljesítése.
Fizetés, nyugta, számla
- Nyugtát vagy számlát kapok a rendelésemről?
Minden teljesített rendelésről egy automatikus nyugtát állítunk, amit a szállítási visszaigazoló e-mailben küldünk meg. Az ÁFÁ-s számla igényt az ügyfélszolgálatunknál kell jelezni.
- Elektronikus vagy nyomtatott nyugtát kapok?
Minden esetben elektronikus nyugtát állítunk ki, melyet a szállítási visszaigazoló e-mailben küldünk meg.
- Hogyan kaphatok ÁFÁ-s számlát a rendelésemről?
A rendelések során automatikusan nyugtát állítunk ki és küldünk el e-mailben a szállítási visszaigazolással, de amennyiben ÁFÁ-s számlára van szükséged, akkor a rendelés után vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és a megadott névre, címre (adószám megadása kötelező!)kiállítjuk a számlát.Szállítás
- Honnan kerülnek kiszállításra a termékek?
A megrendelt termékeket valamelyik áruházunk árukészletéből küldjük ki, ezért előfordulhat, hogy egy rendelés termékeit nem egy csomagban, hanem több csomagban kapod meg..
- Eredeti csomagolásban érkeznek a megrendelt termékek?
A megrendelt termékeket áruházainkból küldjük ki, ahol csomagolásmentesen tároljuk őket. Számunkra fontos a környezetvédelem, ezért a megrendelt termékeket nem csomagoljuk be csomagolóanyagokba.
- Milyen hamar kapom meg a rendelésemet?
A szállítási idő magyarországi telephelyről történő kiszállítás esetén 2-4 munkanap, az ausztriai raktárból 7-10 munkanap.
- Lehet expressz szállítást kérni?
Sajnos nincs rá lehetőség.
- Hogyan követhetem a csomagom útját?
A rendelt termékek összekészítése után kapsz egy e-mailt, amiben van egy nyomonkövetési link, ami a szállítási értesítő e-mail kiküldését követő következő munkanaptól él. Erre a linkre kattintva tudod nyomonkövetni a csomagod útját.
- Mindig egy csomagban kapom meg a teljes rendelésemet?
Nem minden esetben. Ha például 2db terméket rendelsz és az egyik a magyarországi áruházban, a másik meg az ausztriai raktárban érhető el, akkor két külön csomagot fogsz kapni. Mindkét csomag kiküldéséről külön értesítést fogsz kapni, illetve mindkét levélben lesz egy az adott csomaghoz tartozó nyomonkövetési link.
- Ha két külön raktárból/áruházból kerül kiküldésre a rendelésem, akkor kétszer számolják fel a szállítási költséget?
Természetesen nem. Amennyiben a rendelésed értéke nem éri el a 20.000Ft-ot és a rendelésed több helyről lesz kiszállítva, akkor is csak egyszer kell megfizetni a szállítási költséget.
- Mi a teendő, ha sérült csomagolású terméket kapok?
Ha a megrendelt termék sérült csomagolásban érkezik és vélelmezhető, hogy a rendelt áru sérülhetett, akkor azt a csomag átvétele során haladéktalanul jelezd a szállítónál és tőle jegyzőkönyv felvételét kell kérni, hogy a kár érvényesíthető legyen. Ezek után vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (eshop(a)intersport.hu), hogy az ügyintézést elkezdhessük.
Reklamáció, csere, visszáru
- Mi a teendő, ha sérült, vagy felemás terméket kapok?
Ha véletlenül sérült vagy felemás terméket kapnál, akkor az átvétel után haladéktalanul jelezd ezt az ügyfélszolgálatunk felé: eshop(a)intersport.hu. A további teendőkről, illetve a termék esetleges elszállításáról mi gondoskodunk.
- Mit tegyek, ha nem azt a terméket kaptam meg, mint amit rendeltem?
Ha véletlenül nem azt a terméket kapod meg, amit rendeltél (más szín, méret, típus…stb), akkor azt az átvétel után haladéktalanul jelezd az ügyfélszolgálatunk felé: eshop(a)intersport.hu. Az ügyfélszolgálatunk gondoskodni fog a hibásan kiküldött termék/-ek elszállításáról és a termék/-ek árának visszafizetéséről.
- Nem lett jó a méret, hogyan tudok cserélni?
A webáruházunkban megrendelt termékek cseréje sajnos nem lehetséges. Ha nem jó a méret, nem tetszik a szín, vagy csak más terméket szeretnél helyette, akkor juttasd vissza hozzánk az adott terméket és mi visszautaljuk számodra a termék vételárát.
- A webáruházban rendelt terméket ki tudom cserélni, vagy az árát le tudom vásárolni az áruházakban?
A webáruházban rendelt termékeket nem lehet kicserélni az áruházakban, illetve nincs lehetőség a vételár levásárlására sem.
- Hogyan kaphatok ÁFÁ-s számlát a rendelésemről?
Regisztrálj hírlevelünkre és 4.000 Ft kedvezményt kapsz 20.000 Ft feletti online vásárlás esetén!*
Exkluzív ajánlatok és a legfrissebb hírek! (A kedvezmény nem használható fel leárazott termékekre!)