Bemutatjuk kampányunkat: „Én is sportolok. Mint Te!“ Ismertté válnak az Intersportosok!

08.09.2016

Gondolt-e arra valamikor is a nagykanizsai Dömötör Eszter kolléganőnk, Molnár Dániel az Alleé-ból, vagy akár Armin Kaiser Fürstenfeldből, hogy egyszer egy óriásplakátról fog rámosolyogni az Intersportba látogatókra? Álmodozott-e a Lukáš Pospišil arról, hogy arcát egy Intersport újságban látja viszont? És vajon mi a közös a kollégákban?

Mindegyikőjük lelkes Intersport szaktanácsadó valahol az országban, és 66 kollégájukkal együtt modellekké váltak új kampányunk során. Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában és Ausztriában számos kolléga érezte úgy, hogy szívesen lenne modellünk.

Szeptember közepétől összesen 69 résztvevő jelenik meg valahol a 4 országban, akciós újságok és kuponfüzetek millióiban, plakátokon, facebook-on. Néhányuk már most is látható boltjainkban, weboldalunkon.

Kiket kerestünk?

Nem hivatásos modelleket kerestünk, hanem olyan kollégákat, akikkel együtt dolgozunk és akik örömüket lelik kedvenc sportágukban. Akik szimpatikusak, jókedvűek, hitelesek, akik tudják mit csinálnak és hová tartanak.

Sokszínűek vagyunk a munkánkban és magánéletünkben, és ezt szeretnénk is megmutatni. A mottónk ez volt: „Az arcodra vagyunk kíváncsiak – nem arra, hogy tökéletes-e a tested!“ Valódi kollégákat szeretnénk bemutatni, valódi áruházakból.

Új megközelítés – hiteles módon

2016. őszétől új, hiteles, emberközeli módon lépünk a piacra, hogy még inkább közelebb kerüljünk ahhoz a célhoz, hogy az Intersport az első számú hiteles partner legyen a régióban. A kampány során szezonálisan különböző motívumokat és kollégákat mutatunk be, akik saját sportágukon belül mutatkoznak be.

Több, mint 117 jelenkező küzül egy szakmai zsűri válogatta ki a kampányban részt vevőket. A fotózásokra minden országban nyáron került sor. Profi fodrász és sminkes várta az izgatott és lelkes kollégákat, végül köszönetképpen, minden résztvevőnk 75.000 ft értékű ajándékutalványban részesült (jó helyre kerültek az utalványok)